Mart 30, 2009

dördüncü noktanın olduğu yer

dördüncü noktanın olduğu yer...
ötelere merakımdan ayaklarım altında...
kestim parça parça canımı
canım basamak oldu ,
bu kalabalık sessizliğe...

diyorum ya rab, işte bu son
diyorum,
artık kalmayacağım sensiz,
itmeyeceğim kendimi sensizliğe çünkü kendimi ittim kendimden sen(le) olayım diye...

diyorum benim biricik tanrım,
biricik ilahım,
ikiliklerimden dönen başımı,
tertemiz kalamayan bu canımı
hikmetine savurup parçala en ücra köşesine kadar,
diyorum kalmayayım gayrı,
diyorum buradan: bu benden al, kalmasın hiçbir şeyim...
sorularım sabrımı emerken kalmıyor bensizlik
gökkubbede artık okuyamıyorum bile gizleri
yıldızların sırrına sağırım,
dualara dilsiz,
derin mağralar sabrı değil karanlığı fısıldıyor kulaklarıma artık diyorum
diyorum çok kaldım ben benle ya rab
diyorum çok boş kaldım ben benle ya rab
al artık
ya da tamamla beni artık bensizliğe...
alıcım yok yarımlıklardan...



1 yorum:

pudra dedi ki...

yazıp yazdığını silen sopalıktır.

Blog Listem

İzleyiciler

Hakkımda

Fotoğrafım
bu bâb toprak ahvâlini beyan eder/ki tabiatı soğuk ve kurudur...